پاورپوینت، اصول و روش های كار تيمي، قالب پاورپوینت

دسته بندي : کتاب » آموزشی
این پاورپوینت در مورد اصول و روش های كار تيمي، قالب پاورپوینت و در 52 اسلاید می باشد.

کار تیمی، فرآیند همکاری با گروهی از افراد است تا به یک هدف برسند. کار تیمی بدان معنی است که مردم با استفاده از مهارت های فردی خود و بازخورد سازنده، به رغم هر گونه درگیری شخصی، برای همکاری، تلاش می کنند. کار تیمی یکی از هفت مهارتی است که هر شخص برای استخدام شدن در هر شغلی به داشتن آن نیازمند است. شرکت ها و سازمان ها به صورت روزافزون از تیم های قدرتمند و هماهنگ برای پاسخ سریع به شرایط تغییر در محیط رقابتی شدید جهانی استفاده می کنند.

 

تیم سازی، یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در هر کاری به خصوص کسب و کارها به شمار می رود، چرا که نتیجه تیم سازی صحیح و اصولی، ایجاد یک تیم مناسب برای اجرای کار تیمی و نیل به اهداف کسب و کار است.

 

مزایای کار تیمی

از اونجا که کار تیمی، حمایت اخلاقی متقابلی رو فراهم می‌کنه و بیشتر از حالت انفرادی، حس پیشرفت و کمال رو به افراد منتقل می کنه، واضحه که کار تیمی بیشتر از کارهای تکی و انفرادی جواب میده.

 

افزایش کارایی

گاهی اوقات، شما پروژه‌هایی رو در اختیار دارین که مهلت انجام اون‌ها غیرمنطقی و با فشار زیادی همراه هست. در چنین موقعیتی کافی نیست که همه توان خودشون رو به کار بگیرن، بلکه باید کار‌ها رو به درستی تقسیم و مدیریت کنین. وقتی اعضا از تجربه خودشون، تخصص و مجموعه مهارت‌‌هاشون استفاده می‌کنن، اهداف مورد نظر به دست میان و کارها در زمان مقرر و با حداقل اشتباه انجام میشن.

 

تکمیل نقاط قوت یکدیگر

حالتی رو در نظر بگیرین که شرکت شما یه طراح حرفه‌ای، با توانایی‌های فوق‌العاده داره، اما در زمان تعیین شده کارش رو به تحویل نمیده! از طرف دیگه، شرکت شما طراح دیگه‌ای هم داره که اگرچه خیلی خارق‌العاده نیست، اما همیشه کارها رو در زمان تعیین شده تحویل میده. شما می‌تونین با ترکیب این دو نفر در یه گروه، مطمئن بشین که علاوه بر داشتن یک نتیجه عالی و بی عیب و نقص، کار در زمان مقرر تحویل داده میشه.

 

نوآوری از طریق درگیری سازنده

نیاز به یه راه حل فوری برای مشکلی دارین که همه رو درگیر کرده؟  کافیه یه برگ برنده به تیم نشون بدین. برخورد شخصیت‌‌ها می‌تونه منجر به سازگاری و ایجاد راه‌حل‌هایی بشه که دیگران اصلا در نظر نگرفتن؛ چون”گروهی فکر می‌کنن”.

با این حال، در مورد عواقب دراز مدت هوشیار باشین: درگیری سازنده می‌تونه به راحتی به چیزی مخرب تبدیل بشه، بنابراین استفاده از برگ برنده باید فقط به عنوان یه راه حل کوتاه مدت در نظر گرفته بشه.

 

تعویض کمتر کارکنان

 

یه تیم خوب، متعادل و آزاد شبیه به پاتوق مورد علاقه شماس؛ دوستانه، گرم و صمیمی. تنها تفاوت اینه که مهمانان (یا اعضا) مشغول تفریح نیستن و به دلایل کاری و برای هدف مشترک، با هم همکاری می‌کنن. با حفظ کارآیی تیمی و فضای مثبت، شما می‌تونین تعویض کارکنان رو کاهش بدین و از صرف هزینه برای از دست‌دادن کارکنان و جذب کارمند جدید دور بمونین.

 

انعطاف پذیری نیروی کار

 

به جای داشتن کمپین همیشگی استخدام، شما می‌تونین کارکنان خودتون رو برای نقش‌هایی خارج از مسئولیت‌‌های فعلی تمرین بدین. به‌عنوان مثال؛ اگر طراح وب شما مهارت‌های اولیه توسعه وب رو هم بدست بیاره، می‌تونه برخی از وظایف همکاران وب رو در مواقع اضطراری برعهده بگیره و در موارد اضطراری از قرارگرفتن شرکت در شرایط سخت جلوگیری کنه.
دسته بندی: کتاب » آموزشی

تعداد مشاهده: 4614 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 52

حجم فایل:1,637 کیلوبایت

 قیمت: 75,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل